Сервіс SKODA

Технічне обслуговування у гарантійний та післягарантійний період (сервісне обслуговування, ремонт всіх систем автомобіля, кузовний ремонт, фарбування, сезоне зберігання шин, тощо)

Продаж та встановлення додаткового обладнання

Продаж запасних частин

  1. Діагностика та виявлення несправностей: Відділ сервісу проводить діагностику автомобіля, виявляє можливі несправності та проблеми, які можуть впливати на його роботу. З використанням спеціалізованого обладнання та знань фахівців, вони можуть виявити й вирішити проблеми з електронікою, системою гальмування, підвіски та іншими компонентами.

  2. Технічне обслуговування та ремонт: Відділ сервісу займається ремонтом та заміною пошкоджених або зношених деталей автомобіля. Це може включати ремонт двигуна, трансмісії, системи охолодження, електричних систем та інших складових частин автомобіля. Вони також можуть пропонувати оригінальні або післяринкові запчастини для заміни.

Кваліфіковані спеціалісти, сучасний автоцентр, клієнтська служба, зручна система електронного паркінгу, комфортна клієнтська зона – ми працюємо для вас!

Обирайте ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС ФОРМАТ ЗАПИСУ НА СЕРВІС та ОТРИМАЙТЕ ДЕТАЛЬНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ спеціаліста відділу сервісу ПЕРЕД ВІЗИТОМ:

  1. Здійснити запис на сервіс ви можете скориставшись чат-ботом  VIBER або TELEGRAM
  2. Зателефонувати за номером +38 044 490 10 91 та отримати консультацію стосовно сервісу вашого авто
  3. Здійснити запис онлайн, скориставшись формою онлайн-запису

Сервіс працює за графіком: Пн - Пт з 9:00 до 18:00; Сб з 9:00 до 16:00